Reklamace

Doporučený postup

 

O vrácení zboží dejte vědět na info@nutrapie.cz, popište Váš důvod vrácení zboží a zboží odešlete společně s daňovým dokladem a kopií zaslaného e-mailu na adresu Langrova 853/3a, 627 00 Brno, Česká republika. V žádném případě nezasílejte zboží na dobírku! Taková zásilka nebude přijata a bude dopravcem vrácena odesílateli.

O přijetí zboží do reklamačního řízení budete informováni do tří pracovních dnů od přijetí zásilky. Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve než dojde k doručení vráceného zboží na uvedenou adresu (případně než prokážete, že vracené zboží nám již bylo dodáno).

V případě, že vracené zboží je částí objednávky, které náležela doprava zdarma a nebylo Vám tedy účtováno dopravné a cena objednávky se vrácením části objednávky sníží pod tento limit, jsme oprávněni ponížit vrácenou částku o dopravné, protože nebyla splněna podmínka pro získání výhody dopravného zdarma.

 

Reklamace zboží

 

Vzorový reklamační formulář si můžete stáhnout zde.

 

Nekompletní nebo odlišné zboží

 

Pokud doručené zboží bylo dodáno nekompletně nebo neodpovídá objednanému typu, prosíme informujte nás prostřednictvím e-mailu (info@nutrapie.cz). Celou situaci prověříme a navrhneme řešení.

 

Poškozené zboží

 

Při přebírání zboží od přepravce pečlivě zkontrolujte obsah zásilky. Poškozené zboží nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, aniž by byl neporušený obal, informujte přepravce. Více informací níže v sekci Reklamace u přepravce.

 

Záruční doba

 

U potravin a doplňků stravy je záruční doba uvedena na obalu. U ostatního zboží je záruka 24 měsíců od převzetí. Záruku nelze uplatnit na běžné opotřebení zboží a na dárky ke zboží. V případě, že spotřebitel objeví na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, má právo jej reklamovat.

O reklamaci zboží dejte vědět na info@nutrapie.cz, popište nám důvod k reklamaci a zboží odešlete společně s daňovým dokladem a kopií zaslaného e-mailu na adresu Langrova 853/3a, 627 00 Brno, Česká republika V žádném případě nezasílejte zboží na dobírku! Taková zásilka nebude přijata a bude dopravcem vrácena odesílateli.

O přijetí zboží do reklamačního řízení budete informováni do tří pracovních dnů od přijetí zásilky. Reklamaci vyřídíme nejdéle do 30 dnů od uplatnění reklamace. O způsobu vyřízení bude zákazník informován naším pracovníkem buď prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky.

 

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy můžete stáhnout zde.

  

Reklamace u přepravce

 

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat přepravce, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

 
Zpět do obchodu